måndag 9 januari 2012

Bakhistoria del 2

Ja övning ger färdighet och efter att ha fyllt frysen flera gånger om och fått bakförbud av mamma. Så började jag kunna detta och bestämde mig för att göra egna recept.



    
Två recept som jag har gjort helt från grunden är Apelsin Special och Nougat/Nutella.
Det tog ett tag och massa bakande för att få fram ett bra recept men nu e jag nöjd.







Efter att ha gjort tillräckligt med recept och tröttnat, så bestämde jag mig för att göra lite mer avancerade saker . Special bak som jag kallar det. Till den kategorin räknas Kantarellcupcakesen och Scania cupcakesen. Special projekt e något jag ska satsa mer på i år, det tar sin lilla tid men e riktigt roligt.


Tja, då har jag vell berättat varför jag började baka cupcakes och fastnade för just det.
Blogga började jag göra efter ett tag när jag hade följt några andra bakbloggar
och för att dela med mig av mina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar