lördag 10 mars 2012

Romantiska Cupcakes


Ojojoj nu va det alledles för länge sen jag gjorde ett inlägg. Ber om ursäkt för det, men tiden har inte riktigt funnits till plus att jag har åkt på två dunderförkylningar på raken. Men nu e jag tillbaks igen.

Dessa cupcakes blev till en kväll när jag hade tråkigt, jag fick för mig att jag skulle prova att använda sugarpaste och dekorera med. Och det är när jag bara får för mig att göra saker som det blir som bäst, konstigt nog. Men men fantasin tog fart och efter fyra timmar hade jag fyra olika dekorerade tigermuffins.

Det bästa med att cupcaksen blir fina e att ingen vågar röra dem, utan man måste säga varsegoda. Denna gången va dem för fina för att ätas upp så dem hamnade i frysen. Men jag antar att det är deras tur att bli uppätna snart.






Jag insåg sedan efteråt att dessa cupcakes hade passat väldigt bra till alla hjärtans dag, men dem funkar ju till alla romantiska tillfällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar