tisdag 27 mars 2012

ChockladCupcakes fyllda med hallon





Varför vill man altid ha det man inte kan få?
Det händer mig rätt ofta och just idag är det dessa cupcakes jag skulle vilja smaka på. Oturligt nog så tål inte jag hallon och det är just va dessa är fyllda med.  Förstår inte varför jag ska bli så sugen på dem cupcakes jag inte kan äta.... Men jag får vell trösta mig med att jag i alla fall fick slicka skålen.

Nog om mig, cupcakesen är en chokladmuffins som jag har fyllt med färska mosade hallon. Hallonen hade jag i frysen från i sommras. Å eftersom jag har tröttnat på vanmlig frosting så fick det bli grädde som topping denna gången, med ett hallon på toppen. En liten färgklick och gott har jag fått höra.
Jepp jepp, dags att fortsätta njuta av solen´, hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar