tisdag 29 maj 2012

Dubbelt upp


Shit nu va de ett tag sen igen, asså jag måste bli bättre på att uppdatera här. Får fixa de över sommaren, för snart e de sommarlov!! Kan ju säga att de är riktigt efterlängtat och än så länge så har jag inget sommarjobb så de blir till å baka i massor :)

Men men, idag blir de ett litet dubbel inlägg, altså två olika muffins i samma inlägg.  De är nämligen så att mamma har börja sälja grejer för Amway och skulle ha ett säljarparty. Självklart fick i uppdrag att baka, ingen som jag säger nej till ;) Eftersom jag alltid har beslutsångest om vad jag ska baka så blev det två olika.

Dem till höger är chokladmuffins med äggsmörkräm och en päron blomma. Dem till vänser är mina Nougat/Nutella cupcakes med en banan blomma. 

Nä nu måste jag baka lite så jag får plats med nya formar i lådan, hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar