torsdag 9 augusti 2012

Chokladboll på pinne

Juli månad innebär massa tårtbakande eftersom vi är tre som fyller år då. Därför har de vart en del tårtor här de senaste, är en tårta till som ska komma upp men inte idag.

Idag blir de nått som jag har tänkt baka hela sommaren men tog tag i här om dagen. Nämligen en typ av cake pops, har bara gjort de en gång innan men va inte nöjd med smaken på dem så denna gång gjorde jag något med en smak som innebär säkert kort. För vem gillar inte chokladbollar?
Ingen jag känner i alla fall. Nåväl, jag gjorde chokladbollar och för första gången lyckades jag följa ett recept. ( är stolt) sen doppade jag dem i smält choklad och lite kokos på:) blev dock väldigt "chokladigt" men suveräna när man har choklad begär;) Pinnarna har jag köpt på lagerhaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar