tisdag 10 april 2012

Choklad och Limecupcakes

När man är kär så glömmer man lätt bort vanliga saker som man brukade göra innan man träffade en underbar kille och blev kär. Det e just det som har hänt mig, jag har träffat en underbar kille och spenderat massor med tid med han och därför har bloggen glömts bort. Men jag ska försöka bättra mig.

Idag bjuder jag på Choklad och Limecupcakes.

Jag har länge gått och funderat på hur den ultimata chokladmuffinsen skulle vara och nu har jag i alla fall försökt. Resultatet blev mitt chokladmuffinsrecept med chokladbitar och lime i, muffinsen blev ganska mustiga i smaken så jag gjortde en limefrosting och toppade lite lätt med. Den syrliga limen blev pricken över i  denna gång, smakerna matchar perfekt och jag fick skynda mig att ta kort innan alla va uppätna. Å det kan ju bara betyda att dem var djuriskt goda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar